Випуск № 2, 2025
I. СВІТОВА ЕКОНОМІКА ТА МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
Ліхота О.В.
Еволюція державного регулювання інноваційної діяльності у США
Ципліцька О.О.
«Пʼята свобода» як фундаментальний принцип внутрішнього ринку ЄС
II. НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА
Акімова О.В., Петченко М.О.
Аналітичний інструментарій оцінки ресурсної складової фінансового потенціалу стейкхолдерського рівня
Бондар Д.В.
Методика аналізу ефективності діяльності іт-компаній залежно від типу бізнес-моделі
Клепанчук О.Ю.
Трансформація роздрібної торгівлі в умовах цифрової економіки
Сеник І.С.
Методичні підходи до діагностики конкурентоспроможності промислових підприємств
Турло Н.П., Літвін О.Г., Мархонос С.М.
Оплата праці та продуктивність
Харченко О.С.
Роль соціального маркетингу у формуванні довгострокових відносин між брендом і споживачем
Цимбалюк А.С.
Вплив управлінських компетентностей керівника на розвиток ресурсної організації
Шелеметьєва Т.В., Попова В.Д.
Розвиток внутрішнього туризму України як джерело відновлення економіки країни
III. ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Заволічна Т.Р., Поченчук Г.М.
Вплив штучного інтелекту на якість роботи інститутів розвитку у цифровому світі: аспект менеджменту та адміністрування
IV. БІЗНЕС ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ КАПІТАЛ
Гужва В.М.
Онтологічне моделювання знань в цифровій трансформації академічних установ
Краус Н.М., Краус К.М., Іщенко І.С.
Роль соціального капіталу для інклюзивного розвитку ветеранського та жіночого бізнесу
Кулініч Т.В.
Нові практики управління бізнес-процесами промислових компаній
Терлецька В.О., Осередчук А.М.
Економічне оцінювання організаційних змін в процесі управління з використанням засобів поєднувального аналізу