Випуск № 2, 2024

Титульна сторінка

Зміст

I. СВІТОВА ЕКОНОМІКА ТА МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ

Кобеля-Звір М.Я., Звір Ю.В.
Гранти проекту міжнародної технічної допомоги «найкращі доступні технології та методи управління для України»

II. НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА

Гвоздь М.Я., Морозов М.Я.
Захист даних в епоху цифрової трансформації як елемент інформаційної безпеки підприємства: виклики та рішення

Жалінська І.В.
Розгортання багатоканального маркетингу у цифровому середовищі

Калініченко О.В.
Зовнішні та внутрішні загрози економічній безпеці України

Філяк М.С., Аредов В.
Шляхи оптимізації систем життєзабезпечення та засоби подолання недоліків управління поселеннями у часи змін

Яковенко Я.Ю., Тума С.Г.
Ресурсна база формування експортного потенціалу України: виклики, повʼязані з війною

III. ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Наголюк О.Є., Васюренко Л.В.
Трансформація якості освіти в дистанційному просторі

IV. БІЗНЕС ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ КАПІТАЛ

Войтех К.Р., Авраменко Д.О., Мельник Я.В.
Імітаційне моделювання мережі масового обслуговування

Дюгованець О.М.
Формування академічної доброчесності у здобувачів економічної освіти: сучасні реалії та перспективи

Жукова О.Ю., Канаш О.Є., Парсяк В.Н.
Запровадження цифрової платформи дуальних освітніх програм

Леонідов І.Л.
Трансакційні витрати в інституціоналізації привласнення легітимного інтелектуального продукту

Мельник Я.В., Кулинич І.І., Загородніх В.В.
Загальна характеристика системи імітаційного моделювання GPSS

Підвальний М.В.
Аналізування рівня розвитку системи управління бізнес-процесами на основі рефлексивного підходу

Шпак Н.О., Кісь С.Ю.
Підходи до реалізації цифрової трансформації бізнес-процесів підприємства: управлінський аспект

Якушевська О.В.
Територіальний маркетинг: зміст, завдання, суб’єкти, інтереси

Реклама