Випуск № 3, 2024
I. СВІТОВА ЕКОНОМІКА ТА МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
Віргінія Юренієне, Еглє Планчунієне
Модель впливу послуг гостинності на споживання продуктів культури
II. НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА
Васюренко Л.В., Бережна Ю.Г.
Деякі аспекти моделювання впливу факторів на економічне зростання
Каща М.О., Летуновська Н.Є., Чугаєва О.В., Клюєва Н.В.
Дослідження системи медико-соціального забезпечення України шляхом моделювання MAR-spline
Русан В.М.
Фінансовий стан сільськогосподарських виробників в умовах воєнних викликів: напрями поліпшення
Сунцова О.О.
Вплив стратегії «переваги першого кроку» на структуру та динаміку глобального ринку
Шкрабак І.В., Харченко О.С.
Шляхи пом’якшення криз при зміні організацією стадій життєвого циклу
III. ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Захаров Д.С., Палант О.Ю., Приймак В.О.
Фінансування та інвестиційна підтримка стабільної роботи та подальшого розвитку міського громадського транспорту України
Іванов І.О.
Визначення проксі-індикаторів ключових драйверів динаміки цін на активи
Ліщинський А.М.
Особливості здійснення інвестиційної діяльності агропромислових підприємств
Онишко С.В., Чаплигін О.В.
Фінансові інструменти стимулювання приватних інвестицій у відновлювану енергетику
Сидоров О.A.
Модель вибору спрямованості стратегічних ініціатив забезпечення інноваційно-інформаційних змін
IV. БІЗНЕС ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ КАПІТАЛ
Другова О.С., Мосумова А.К.
Лідерство 21 століття: чому soft skills важливіші за технічні знання
Компанець К.А, Салімон О.М., Черниш Т.О.
Контент-маркетинг в дизайні: візуальні стратегії для залучення цільової аудиторії
Лукановська І.Р.
Автоматизація контролю: вплив на джерела та інструменти системи контролю
Шостак Л.В., Павлова С.В.
Формування потенціалу бізнес-моделі підприємства в умовах цифровізації
Kudrina Оlga, Kovtun Oksana
Statistical analysis of economic development of Ukrainian enterprises